2012年3月19日月曜日

Warm weather! 暖かい!


It has been very warm here in NYC. Like Spring time! Lots of loud, long, drunk nights!! I hope winter is over. And I hope summer never comes, too hot! Hahaha. GJ VERY DRUNK NIGHT!!!
それはニューヨークでここで非常に暖かくされています。春の時間が好きです!大声で、長い間、酔って夜たくさんの!私は冬が終わったと思います。私は夏が来ない暑すぎるんね!ハハハ。 GJ VERY DRUNK NIGHT





NOMAD played a gig @ Heaven St records on Friday night with Surrender and some other bands. Surrender were great, peace-punk style, like old CRASS records bands. Very good political/personal messages and great songs. I haven't seen them for years, and it was a pleasure to hear new songs. NOMAD were awesome, despite some volume issues. I really appreciate and love American style DIY gigs, but some bands I wish I could see at a Japanese club with really big sound. I feel like NOMAD would be one of those bands that would be really insane in that setting. Maybe one day! Me and Ian did DJ all night playing UK punk only!! Success!



NOMADはSurrenderといくつかの他のバンドで金曜日の夜にギグ@ Heaven Stレコードを果たした。Surrender古いCRASSレコードのバンドのように、偉大な、平和·パンクのスタイルであった。非常に良い政治的/個人的なメッセージと素晴らしい曲。私は年のためにそれらを見ていない、それは新しい曲を聞いて喜びました。 NOMADは、いくつかのボリュームの問題にもかかわらず、素晴らしかった。私は本当に感謝し、アメリカンスタイルのDIYのライブを愛しますが、いくつかのバンドが私は非常に大きな音で日本のクラブで見ることができたいと思います。 NOMADは、その設定には本当に正気であろうそれらのバンドの一つとなるような気がします。たぶん1日! 私とイアンは英国のパンクを演奏し、一晩中DJをしました成功!



ZATSUON will be playing a show in April w/PERDITION, PUTRIDA and a new UK82-style band - CULT FIGURE. It is a benefit gig. I will post info as soon as I know it. It is very short notice so please come out and support a good cause.
月に、ZATSUONは利益ギグW / PERDITION、PUTRIDA、とCULT FIGURE...新しいuk82スタイルのバンドが演奏されます!それは利益のギグです。私はできるだけ早く私はそれを知っているように情報を投稿します。それは非常に短い通知ではそれほど出てくると良い原因をサポートしてください。

1 件のコメント: